درباره ما

ماموریت و چشم انداز

با استعانت از خدای متعال، «شرکت سرگرمی‌های رشد آفرین چوبین» از سال ۱۳۸۹ با اعتقاد به تاثیر شگرف بازی‌های دوران کودکی در شخصیت و توانمندی‌های افراد، کار خود را در حوزه بازی و اسباب بازی آغاز کرد. شرکت چوبین با این رویکرد اصلی وارد عرصه تولید اسباب بازی شد که «بازی، سرگرمی نیست بلکه زندگی کودکانه است» و همچنان که در زندگی افراد و اقشار مختلف جامعه به نحوی موضوع «سبک زندگی» مطرح است، درمورد کودک نیز باید «سبک زندگی کودکانه» به نحو مناسبی تعریف شده و شکل بگیرد.

بر همین اساس نیاز است که محصولاتی متناسب با این سبک زندگی تولید و عرضه شود. قطعا طراحی چنین محصولاتی دشواری‌های فراوانی را در برداشت، زیرا علاوه برمحتوای آن، در نظر گرفتن ویژگی‌های رفتاری کودک و ملاحظاتی که برای محصولات خاص آنها وجود دارد، نیز برپیچیدگی کار می‌افزود. به این ترتیب این شرکت تمرکز خود را بر طراحی، ساخت و ارایه بازی‌هایی قرار‌داده است که می تواند دانش، مهارت و ویژگی های شخصیتی کودکان را رشد دهد.

از طرفی با توجه به مشکلاتی که استفاده از مواد اولیه پلاستیکی و پلیمری در دراز مدت در سلامت کودکان خواهد داشت، راهبرد اصلی این شرکت «استفاده حداکثری ازمواد اولیه طبیعی به ویژه چوب»است، در ضمن ارایه محصولات با قیمتی قابل رقابت با محصولات غیر چوبی بدون کاهش کیفیت از اهداف این شرکت است، چرا که معمولا محصولات چوبی در حوزه اسباب بازی جزء محصولات گران‌قیمت به حساب می‌آیند.

در حال حاضر محصولات چوبی این شرکت با برند «روپک» (رشد و پرورش کودک) به بازار عرضه می شود.

ویژگی محصولات ما

  1. کیفیت عالی
  2. قیمت مناسب
  3. از جنس طبیعت
  4. سبک زندگی کودکانه
  5. پرورش دانش، مهارت و ویژگی‌های شخصیتی کودکان
نقاط عطف

تاریخچه و سوابق

اردیبهشت 1389

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

شهریور 1390

برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد

فروردین 1391

کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای  کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای

اسفند 1393

ر این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد

شهریور 1396

زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

مشتریان

نظرات مشتریان ما

فروشگاه اسباب بازی روپک
سبدخرید